mammaTilLinnea Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 var å så på denne i dag, virket veldig grei syns jeg. inkl stelleveske og myggnett til 5500,-... syns det var billig jeg! vant visst en eller annen kåring i fjor forstod jeg... noen som kjenner til denne?
miss*tupsi Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 hei:) vi har kjøpt slik vogn.. i svart! den er kjempefin,gleder meg til å ta den i bruk:) kjenner mange som har slik,som er kjempegodt fornøyde..og er jo dessuten ganske god plass...som er kjekt til høst/vinterbarn:)
Krinolina Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Veldig godt fornøyd med denne type vogn. Kjøpte vår i svart/grått til vår første og skal bruke den nå på andremann. Solid og grei vogn med god sportsvogndel. Den ble best i en eller annen test for et år eller to siden, ja. Lykke til!
2 søte små:-) Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Vi har kjøpt denne i brun/lyse brun, synes den virker kjempegod og ikke minst nydelig å se på:-)
mammaTilLinnea Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 det hørtes bra ut! var litt skeptisk siden jeg ikke hadde hørt noe om merket, men spørs om jeg slår til på den! må ta med sambo så han også får se:) syns den så veldig fin ut i brun da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå