snuppsi blir storesøster Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Heisann alle dere flinke scrappere! Tenkte jeg skulle prøve meg jeg også for det ser jo så utrolig morsomt ut. Har allerede lastet ned og innstalert programmet men problemet mitt er at når jeg skal laste ned andre ting f.eks. bakgrunner får jeg jo ikke lagret det på siden hvor man designer kortene. Får lagret det på f. eks min datamaskin neb der har jeg vel ikke akkuratnoe brukt for det=) Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal gjøre det??? Føler meg en smule dum, men det får så være for jeg har kjempe lyst til å lage fine kort jeg også=)
6Ymamma Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Hvor lasta du ned det?? Kan jeg få linken=) Jeg kan desverre ikke hjelpe deg...like brød selv hehehe men kanskje du kan hjelpe meg?
snuppsi blir storesøster Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 hehe....kan jo prøve! http://www.scrapbookflair.com/index.aspx Si fra hvis du skjønner noe mer av det enn meg da=)
silhah og emilie Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 dette slet jeg også med men det du skal gjøre er legge det på en mappe på maskina di når du skal ha noe av det velger du bruke my backgrounds feks og da kan du lete deg fram på maskina di er så drit dårlig til å forklare..håper du skjønner
snuppsi blir storesøster Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 Takk for hjelpen! Skal sette meg ned å prøve nå=)
snuppsi blir storesøster Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 johoooooo! der fant jeg ut av det! Endelig Tusen takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå