Gå til innhold

Noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ang ammeslutt om nettene ?

Huner 6 mnd og ligger og suger omtrent hele natten , begynner å bli meget sliten , tenkte vi skulle prøve å venne ho til ammeslutt fra helga , men vet ikke helt åssen jeg skal gå frem + at jeg har lyst å venne henne til å ligge på sin egen seng.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri hatt nattavvenning siden jeg gikk over til flaske ganske tidlig. Men vet venninner har gitt vann på flaske isteden for pupp. Slik at det ikke blir denne kosen på natten. Kanskje lurt å la pappa ta over disse nettene slik at hun ikke ligger å lukter puppen din:)

Lykke til!

Skrevet

Problemet er at hun ikke tar flaske.......

så det kommer nok til å bli veldig spennende...he he.........

fra massse pupp til ingenting.

tusen takk for svar!

Skrevet

Svarer her og jeg.. Vi tenker på ammeslutt på natta vi også, for nå har det gått over stokk og stein her, med altfor ofte amming på natta. Snuppa har lært seg å sovne i sin egen seng da, men havner i vår seng ila kvelden/natta fordi hun våkner når vi løfter henne over igjen etter amming, og da er vi så trøtte selv at vi lar henne sove lamme oss. Ikke så lurt så klart, men er man trøtt nok så tenker man ikke på annet enn å få sove..

Snuppa her tar heller ikke flaske, bare tygger på den, så det blir nok bare smokk i steden for pupp. Vi får bare prøve og satse på at det går seg til, med å være konsekvent om natta så får vi håpe det går!Viktif at mor og far er uthvilt da, så vi skal ta det en helg når vi kan bytte på å sove på dagtid..

Hun er forresten 7 mndr..

Lykke til da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...