Gå til innhold

Murringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34, og jeg har en del mens murringer. Kjennes ut som mensen skal komme når som helst. Er dette normalt eller er det tegn på at det nermer seg fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått høre at det er tegn på fødsel:) For jordmor sa til meg at hvis jeg fikk slike murringer måtte jeg komme til sykehuset med en gang (pga jeg har styrtfødsler)...

Skrevet

Oi! Er litt tidlig å begynnne å føde nå vel? Har hatt det noen dager, og det gir seg kvar gang. Men det spørs om det er moe som driver å modnes der nede....

Skrevet

Kan være et egn på at det holder på å modnes der nede. Ta det opp med jordmor neste gang du skal dit, er for tidlig at ungen skal komme nå.

Men det trenge ikke å være noe, jeg har hatt slike mensmurringer igjennom alle mine svangerskap, og ingen bebier før terminen på meg..

Skrevet

Det var godt å høre... Skal til legen på torsdag, får spørre da.

Skrevet

Jeg har også hatt det den siste uken - kjennes ut som mensen skal komme når som helst. Men er ikke sånn skikkelig skikkelig vondt, mer murringer bare. I tillegg til mer kynnere.....

Er 35 fullgåtte uker nå på torsdag - har lurt på om det er modning eller hva det er, men ikke kontaktet føde/lege (jeg har ikke jordmor).. Har legetime neste torsdag - men burde jeg kontaktet føden/jordmor/lege før det egentlig? ble litt usikker nå..... Jeg trodde egentlig det var normalt nå de siste ukene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...