Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 finnes det for 4mnd? Har egentlig ikke sett det noen steder jeg, så nå lurer jeg på om det i det hele tatt finnes! Noen som vet?
shayan_jente_04.04. Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Det tror jeg faktisk ikke ?????? har ikke sett det , men kan hende at de har det i sverige da ....?
Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 aha! Begynte å bli litt lei av å lete,og kanskje det rett og slett er forgjeves hehe;) Takk for svar, skal sjekke i Sverige jeg, ingen dum idé
<3 mirakelbarna <3 Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg kjøpte en grøt fra Nestle som skulle blandes med vann(Havregrøt). Den var fra 4mnd. Nå har jeg gått over til 6mnd grøt, så jeg vet ikke om den finnes i butikken lenger, men det går jo ann å spørre i butikken... Hvis ikke så fins det sikkert i Sverige.. Alt fins i Sverige ))
Xzux Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Ja nestle har en hvete og ris grøt som skal blandes med vann fra 4 mnd. Har den i alle butikker jeg har sett vertfall:)
Lille Sniff Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Risgrøt og hvetegrøt skal blandes med vann, fra 4 mnd. Ellers så har de en del forskjellige grøter i Sverige som man blander ut med vann, både fra Nestlê og Semper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå