Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg slutter på jobb 15.00, kjører buss 45 min, drar rett til barnehagen er der litt før 4...Han er alltid så glad for å se meg..*koselig* styrer litt rundt der i bhg før vi drar innom butikken på hjemveien for å kjøpe middag. Ofte er da samboer nettopp dratt på jobb så vi pludrer litt før vi kommer oss inn døra normalt ca klokka 17. Lager middag, spiser sammen, ser på barnetv (helt vill er han på mandag for da er det einsteins) dusjer han og leser alltid to bøker før vi synger litt og av med lyset =) da kan jeg sette meg ned foran pcen eller tven...er gravid så er deilig med litt alene tid. rydder alltid mye i huset (mere nn jeg burde egentlig...så venter jeg på samboer som er hjemme 22.00, ser en dvd eller sitter oppe litt med han så legger jeg meg..hehe alt er veeeldig rutine da
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Skriver en master ved siden av nesten full jobb, og alt er rutine hos oss. Er hjemme 1630, og lager middag sammen med barna. Spiser når far kommer hjem, gjør husarbeid når barna ser BTV, så leser og synger vi sammen med barna. På badet ca 1915 og gutta sover senest 20 00. Da rydder vi litt, pakker sammen til neste dag, og så drikker vi kaffe sammen. Begge jobber fra 21 til 23 30- men snart slipper jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå