☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hva kan dette være? Verker i venstre bryst.. Kan det være bryst betennelse?? Når jeg knep på det, kom det ut en gulaktig væske, ikke hvit sånn som melken.. Er i uke 36+6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 råmelk kan også vævre gulaktig:) det kan vævre at brystet ditt vokser eller gjør seg klar til at melka skal komme...
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Skal det gjøre vondt? Er det andre "symptomer" på brystbetennelse? Håper det bare vokser og gjør seg klart =) Et godt tegn..
de tre bukkenebruse Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 hei:) jeg hvet ikke helt hva som er symptomer på brystbetendelse, så jeg hadde nok ringt fastlegen/legevakta og spurt de men råmelka kan også være gulaktig:)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 Takk, venter litt så ringer jeg hvis det ikke gir seg.. Veldig ubehagelig :/ Det er gult i ene brystet, og hvitt i det andre.. Hehe
Rosalie Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg fikk og noe sinnsykt vondt i den ene puppen for noen uker siden. Smerten var så jæv.. at jeg vurderte å ringe legen, snakket isteden med jordmor på neste time og hun sa det var helt normalt at det kunne gjøre vondt når råmelka kom. Råmelka kom hos meg samme dag som jeg fikk vondt i puppen. Har hatt smertene siden og men heldigvis blir den mildere og mildere. Her har det både vært blankt, hvit og gul væske som har kommet ut. Så det er nok normalt med smerter i puppene selv om det er veldig ubehagelig og vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå