Gå til innhold

Hvilken bilstol har dere kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva ligger den i pris? Må vel gå til innkjøp av en snart :) Vil helst ha en som er lett å bære med seg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

acta graco med base...den er lett:) kostet 1990 ink. basen... syns ikke det var noen pris for sikkerheten til babyen:)

Skrevet

Maxi cosi cabrio fix, det er den letteste på markedet. Kosta 1499!

Skrevet

har bestilt en besafe izi sleep jeg, 1700 kr:)

Skrevet

acta graco med base og trille til.ga 1500krbrukt i 4 mnd.akkurat den jeg ønsket meg.kjempelett å sette på plass både basen ogå klikke stolen i base eller vogn.:D

Skrevet

Maxi Cosi Cabrio med base, 2.599 kr på Barnas Hus.

Den er mye lettere enn HTS Izi Sleep (vurderte den også).

Den veier nesten 6 kr tror jeg..

Skrevet

Maxi cosi siden den var best i test!

Skrevet

Acta graco med base her, den betalte jeg 1200 for på svinesund, den er kjekk, for den kan "kobles" av basen som sitter igjen i bilen. Så om ungen sover når den skal ut, er det bare å la den sitte i stolen sin!

Skrevet

Har ikke kjøpt enda, men tror det blir Acta graco. Sto mellom den og Maxi cosi, men den koster 1200kr mer med base....

Skrevet

Hei alle sammen.,

et lite tips til dere som ikke har kjøpt. Jeg kjøpte maxi cosi cabrio fix på barnas hus. I flere blader blant annet foreldre og barn som er hos jordmor er det annonnse om dette setet til fast lavpris. Da jeg var innom barnas hus spurte jeg om de hadde dette tilbudet, men det var bare en kampanje som var sover sa henne. Så jeg ringte en gang senere og spurte de en gang til, og da sa hun at ejg skulle få det til 999 og ikke 1600 som de selger det til. Jeg måtte bare ta med bladet jeg fant det i.

Det er et meget godt og trygt sete, som har fått best i test mange steder.

Lykke til. stå på, så sparer dere 600kr hvis dere skal kjøpe dette.

Skrevet

Vi har kjøpt izi zleep. Kostet 1600 eller 1700. Den er litt tung, men tviler på vi bærer den så mye.

Skrevet

Maxi cosi med base! Tror det ble 2600,- til sammen med basen.

Skrevet

Har besafe izi sleep fra forrige barn. Det anfefales ikke at babyene skal sitte så lenge av gangen i bilstol, så det er unødvendig å tenkte på vekten på setet egentlig. Har aldri båret rundt på førstemann i bilsetet, har jo vogn liksom, der får de strukket på seg og hvilt ordentlig.. Bilsete til kjøring - vogn til resten.. Er storfornøyd med besafe..

Skrevet

Har maxi cosi... og jeg får ikke sent mail til deg Hi for innboksen din er full=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...