Gå til innhold

Ikke for å rippe opp i en vond sak, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kom plutselig til å tenke på hun som forgiftet sønnen sin. Hun som hadde den tvilsomme hjemmesiden..

Noen som vet hvordan det saken har gått? Er hun i fengsel eller dømt til behandling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg vet hvilken sak du mener, men var det slik det var da? Trodde det bare var tull alt sammen, jeg...

Skrevet

jo det ble hun..

det var rettsak, men aner ikke hvordan det gikk...

Skrevet

tenkte på de for ikke lenge siden jeg også... aner ikke hva som er skjedd videre, vet bare at lillebroren hadde samme "sykdom" helt til han flyttet i fosterhjem, da ble han helt frisk...

uff, helt tragisk...

Skrevet

Ja, den saken der var helt forferdelig...

Ingen som vet hvordan det gikk da?

Skrevet

Bor i nabokommunen vår, hun er fengslet.. ungen er tatt fra henne, heldigvis...

Driver med behandling for psykiske lidelser... for hun sliter den dama der ja!!

Får helt frysninger av og tenke på hva hun har gjort.......

Skrevet

ja,,,

oppmerksomhetsyk som bare f... desverre gikk det ut over ungene hennes... :(

Skifta visst navn 6 ganger har jeg hørt også..

Skrevet

Jøss, må være en annen sak jeg tekte på da... kan ikke si jeg husker denne saken jeg... Var det et spesielt innlegg?

Skrevet

Det var godt å høre at hun ikke har ansvar for flere barn.

Tror ikke hun var så veldig aktiv her inne, men mer på andre mammasider. Men hun har vært her inne for hun hadde lagt ut link til siden flere ganger, husker jeg.

Takk for oppklaring.

Skrevet

Uff, dette har je ikke fått med meg.

Brukte hun å være her inne altså? Hva kalte hun seg?

Skrev hun noe mistenksomt her?

Tragiskt

Skrevet

Har det vært spekulert i noe motiv?

Skrevet

Münchausen by proxy-slæsj-psykisk sykdom. Det sier seg vel i grunn selv.

Skrevet

Det er desverre mange syke foreldre som skader barna sine for å få oppmerksomhet. De mener ikke å drepe de, men de forstår ikke konsekvenser av det de gjør. Psykisk syk rett og slett...

Skrevet

Okey. Det er altså fullt mulig å være syk på sinnet selv om man blir vurdert til tilregnelig av en psykiater. Korttenkt av meg, det er kanskje der sinnsyk i gjerningsøyeblikket kommer inn.

Skrevet

Ja, men et gjerningsøyeblikk kan vel ikke vare i månedsvis. Merkelig at hun har blitt ansett som tilregnelig da.

Skrevet

Diva Muffin: Ein kan vera psykisk sjuk og alikevel tilreknelig. Ein deprimert person er psykisk sjuk, men tilrekneleg og ansvarleg for sine handlingar, ein person med depressive psykose derimot kan vera utilreknelig. Kva denne dama som blir debattert her var/er aner eg ikkje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...