StineMor_2007_ Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 jeg ble lagt inn på observasjonen søndag 14 oktober pga svangerskapsforgiftning. jeg fikk en modnings pille på mandags morgen men den hjelp lite.så fikk en på kvelden oxo.. jeg våknet 01.00 at jeg hadde skikkelig rier. JA endeldig tenkte jeg nå er det ikke lenge før.. jeg sto opp av sengen og gikk frem og til bake i gangen.jormødrene satte på meg en sparke test og alt så fint ut.. jeg ble undersøkt men ingen åpning så langt... så jeg ringte til min samboer om at han skulle komme.. husker ikke helt klokkelettene hehe.. men værtsfall.. jeg ble sjekket i gjenn rundt 7 på tirsdag morgen å da hadde jeg ca 3cm åpning. så ble sendt inn på føden.. der fikk jeg ligge i badekar ( hjalp ikke så mye) men litt... satt vel der i en times tid før jeg gikk opp... jeg måtte få epidural siden jeg hadde svangerskaps forgiftning men det gjorde meg ingen ting.. ble lagt på føde senga der di tok vannet.. å mer husker jeg egentlig ikke.. ikke annet en at jeg fikk så vondt i hoftene mine og bare gråt hehe... men da kl ble borti mot 10 på tirsdags kvelden hadde jeg ikke mer en 5 cm åpning så di vurderte ks.om det ikke skjedde noe mer innen en time.. jeg var så sint.. å etter en time var jeg oppi 8 cm.. jippi tenkte jeg da skjer det noe snart.. jeg kjente press riene startet.. men kunne jo ikke presse da.. da kl ble 12 på natta måtte di ta hasterkeisersnitt for det ville ikke åpne seg mer en 8 cm... min sambo klarte ikke være med på ingrepet:( synd.. så min fødsel tok 23 timer:( aldri mer sier no jeg bare så Henriette kom ut 17.10 kl 00.46. var 4330gr 55 cm lang og 34 rundt hode... kjempe fin jente.. så nå er vi hjemme å bare koser oss:) Masse lykke til til dere som ikke har født enda=)
Mamma`n til Brage og Bea. Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer med jenta di Må dere kose dere masse... Jeg går en uke over termin idag jeg.. Jeg er kjempe lei. Håper d skjer noe snart her oxo.. Hva var hjemmesiden din igjen?
StineMor_2007_ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 jeg gikk 6 dager over hehe:) er kommet noen bilder på hjemmeseiden om noen vil se... www.henrietttegullet.piczo.com
Mamma`n til Brage og Bea. Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Tusen takk, da tar jeg meg en titt jeg
jente08&jente2010<3 Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 gratulerer så mye:) nydelig jente du har fått:)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer med lille sjønne pia di!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå