Gå til innhold

Helt ærlig............


nickoline og supermann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-)

 

Dersom du håper på at tilbakemeldingen din skal kunne ha noen virkning, så må du være litt mer presis. Hva ønsker du at vi skal rydde opp i?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at dr yppert er direkte ufin. En ting er å være uenig om saker, men å kalle folk for stygge ting........som feks fitte er mobbing og direkte forkastelig. Regner med at dere rydder opp nå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser av inlegg lenger ned at jeg nok får en del "pepper" av "fansen" Men det får stå sin prøve.

 

Greit at kranglesiden er for å krangle, men det er vel fremdeles forsjell på uenighet, krangling og ren trakasering................

 

Det må vel gå an å få en slutt på dette. hvis det er en gjeng på 4-5 stk som synes det er morsomt å kalle folk slike ting burde de vel få utvekslet mailadresser og telefonnummer så kunne de trakasere hverandre.

 

Vet at mange ofte er anonyme. hvorfor forstår jeg godt. De har ikke lyst å bli kjent igjen fordi man får så mye drittslenging.

Ser at det blir skrevet at mange anonyme skriver stygge ting også. Sikkert riktig, men har enda til gode å komme over like stygge og trakaserende inlegg.

 

Håper dere gjør noe nå! Slå hardt ned, så blir dette igjen et hyggelig sted å være en gang i blant.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...