Høygravid i sommer! Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Lurte på om eg kunne spare urin fra morningen, til eg har fått kjøpt en test. Siden morgenurinen er den som slak være best å bruke? Er litt ivrig etter å teste, men er litt småkvalm og tror brystene er blitt litt større. Sikkert ønsketilfeller, men då har eg jaffal testet.
lille lol julibaby Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 det er jeg usikker på, men kunne vel ikke skade å prøve? hcgèn forsvinner vel ikke? usikker jeg.
Liagora med 2 jenter Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 dette har j eg også lurt på. Har gjort det mange ganger selv, alle tester har blitt negativ dog sikkert fordi jeg ikke har vært gravid. Men skulle jo tro at det skulle gå for det samme. Man gjør jo det når man skal til lege også, tar med morginurin. Noen som vet?
Engelen*My Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Hei Høststart! Jeg tror ganske sikkert du kan ta vare på morgenurin og teste den på ettermiddagen! Hcg er nok ikke et stoff som fordamper fra urinen, og du har sikkert en ren beholder med lokk du kan bruke? Jeg pleier da å ta urinprøve om morgenen og ha med denne til legen utpå dagen. Aldri vært noe problem med at testen ikke har vært positiv da i alle fall! Masse lykke til med testingen:) Klem fra
Høygravid i sommer! Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 Tusen takk for tilbakemeldingen. De var til god hjelp. Men lurer på om eg venter til i mårå tidlig. Da er det en dag nærmere
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Ja, skal gå bra det, oppbevar den helst kaldt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå