Gå til innhold

Tips til sunn snacks :)

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Leste på et innlegg lenger nede her at mange syntes det var vanskelig å styre unna godteri og godis (inkludert meg selv, hehe). Hva med å dele gode tips med hverandre om sunnere snacks?

Her er mine tips:

Smoothies

Potetkaker med brunost, peanutsmør eller syltetøy

Grønnsaker og rømmedip

Fruktsalat med vaniljekesam

Frys en joghurt i 3 timer = iskrem :)

Havrekjeks

Kokt (kald) ris med melk og syltetøy

Riskaker

Atkins Frokostbar med sjokolade

...og nå som klementinene er på vei inn i butikkene, så løser nesten problemet seg selv, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med nøtter

fruktsalat

Gleder meg til mandarinene kommer og er super gode, jippi

Skrevet

He he...syltetøy, peanøttsmør, brunost, rømmedip, yoghurt... Klinger ikke som lavt sukkerinnhold i mine ører ;o)

Alt frukt og grønt er sunt. Smoothie er også til en viss grad sunn, kommer ann på hva du har oppi der...

Ellers ender jeg opp med min faste sjokolade + litt pepsi max hver dag, spiser ganske sunt ellers. En god del frukt.

Tar gjerne imot tips, hvis noen har noen geniale sunnhetstips som kan få meg bort fra sjokoladen!

Skrevet

mandarinene har kommet, å de er supersure å de er best..nam spiser så mye frukt hver dag =)=) er så godt det..

så mye forskjellig frukt sammen med melon yougurt er himmelsk snacks....

nå sitter jeg med en julebrus å potetgull..fysj da ;p

Skrevet

jeg har fått dilla på ananas med vaniljesaus.. hehe.. NAMMENAM!!! eller druer..herlighet..spiser til jeg nesten kaster opp!

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Det spørs jo litt hvilken type man velger da, finnes jo syltetøy og joghurt med redusert sukker :) Men uansett er det litt mer næringsrikt enn godteri da :)

Skrevet

Fikk beskjed av legen om at det IKKE er lurt å spise så mye frukt heller.. Masse sukker i det også.. Fikk beskjed om å spise søte grønnsaker som gulerøtter og kålrot for å stille sukkersuget.. Så jeg anbefaler grønnsaker med dip :)

Skrevet

ÅNEIIII! hehehe.. grønnsaker og dip har jeg spist i mange mnd nå.. spyr om jeg kjenner lukta! hehe..

Skrevet

Mandler er digg, ikke alle er like gode. Styr unna de lilla posene på Rimi. Men i løsvekt, nam....Ellers er det utrolig digg med norsk husmannskost til middag, kjøttkaker med brunsaus, poteter og kålstuing. blir så mett at sukker hungeren forsvinner;)

Ellers sverger jeg til en eller to biter med Bar Bocca, 70%. Har aldrig vært så glad i mørk sjokolade, men rart hva man kan venne seg til når nøden er stor;)

Et par biter tar totalt bort søtsuge, og da kommer jeg meg gjennom kvelden de kveldene hvor jeg er "fysen" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...