Honningmelon Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Var i butikken i dag og prøvde det i bilen. Bare satte det i setet uten å feste det, og jeg hadde da god plass forann. Men, vil setet ta mer plass når man får festet det skikkelig? At det liksom vil bli dratt mer ned og bak? Eller blir det ikke stor forskjell? Takknemlig hvis noen gidder å svare, hvis dere skjønte hva jeg mente :-)
silhah og emilie Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 blir nok dratt mere bak ja.. det er et sete som tar ganske my plass men er et kjempe godt sete n som de er så store at de kan sitte mere oppreist
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Er ikke sikker på om jeg skjønte, men vi har minstemann bak førersetet og har god plass fremme (Passat)
Honningmelon Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 Ok. Ja, altså når det ikke er festet, så står det bare i setet, men når man fester det, så må man bruke den "jekken", også må man stramme til de selene som skal sitte fast i gulvet. Så når man skal strammer til for å få setet til å sitte godt, så vil det kanskje bli dratt litt mer ned og bakover? Bra du skjønte meg, silhah :-) Jeg er litt dårlig på å forklare:-)
Natteravnen* Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Heisann, i min bil (AudiA4) må framsetet vere i heilt fremste stille når eg har barnesetet bak, so det blir litt trangt for en voksen der iallefall, men så er det ikkje noken stor bil heller. så sjølv syntes eg det tok stor plass når vi hadde montert det , men det gjeld kanskje dei fleste barnestolane.
Honningmelon Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2007 Ja, de tar vel mye plass alle de bakovervendte. Ble liksom så overrasket da vi satte det i bilen, og jeg hadde så god plass. Derfor jeg lurer på om det tar mer plass når man får festet det skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå