vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 siden jeg har mistet 2 ganger før, og bare er i uke 5 idag ville hun ikke skrive sv.skaps papirer osv på meg tilfelle det skulle gå galt igjen så blir det veldig vondt å sitte med de papirene, noe jeg syntes var helt greit.. . (selv om jeg vet det går bra denne gangen da.. hehe) selv om jeg vet jeg er gravid nå tok jeg blodprøve for å måle hcg`n.. men noen som vet om den stiger desto lengre man er på vei??? så kan man si noe utifra blodprøven hvor langt på vei man er ca??? fikk termin 27.juni, så er 5 uker idag også sa hun at kvalmen kan komme om ca en ukes tid... hihi.. jada skal tilbake 13.nov (om 3 uker) for da skulle vi ta ul... trodde jeg skulle få det før, men nei.... var litt kjedelig det da, men ser jo mer om 3 uker enn om 1 uke... så får bare smøre meg med tålmodighet
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 hei hei, så bra dere ble enige om det med de papirene. Tror du skal være glad du ikek tok ul idag, jeg hadde ul på fredagen od da trodde vi det hadde gått galt igjen. var der igjen idag og da så vi plommesekken og hjerte:O) Så jeg vil ikke anbefalle ul før uke 6. Dette går vår vei nå vennen, føde likt vi da hihi
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 du har vel egentlig veldi rett i det du sier der... fikk så vondt når jeg leste at dere hadde mistet igjen, men jeg ble SÅÅÅÅ GLAD når jeg så at det gikk bra for det.... kunne ikke vært en hyggeligere nyhet å lese når jeg logget meg på bim hehe jepp kanskje vi føder likt også... hehe hadde vært moro vennen nå får vi kose oss med alt av symptomer og nyte den voksende magen som kommer etterhvert.. hihi
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 hehe måtte bytte om på datoen da med en hel dag.. hehe men legen min sa jeg er 5 uker idag, men her inne bytter jeg ikke uke før imorra...???????????????
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 nei jeg er ca 6uker sa legen, skal på ny ul den 7.11 så da får jeg vel mere termin da kansje hihi.'
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 hehe skal på ul 13 nov jeg :) moro å ha noen "kjente" å følge da
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 ja vi henger godt i rumpa på hverandre når det gjelder ul hihi. nei nå er det våres tur assa, må snart møtes nå. få med oss tillab;O)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2007 når har du ca termin? er det riktig at jeg er 5 uker idag med termin 26.juni? og at fosteret er 4 uker mens jeg er i 6.uke???? hmmm altfor mange ting å følge med på nå... :S gleder meg til å møte deg og ja vi må dra med oss tillab
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 du ligger 2 uker før fosteret hele veien:O) så det kan jo stemme det da;O) dvs at da er vi veeeeldig likt i løypa;O) nei vi blir nok liggende på hver vår fødestue likt vi på drammen hihihihi
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. oktober 2007 MORO gleder meg til å bli kjent med deg og andre gravide for hadde ikke den muligheten når jeg gikk med vesla fordi jeg hadde ikke data.. hehe men selv om den sier at jeg er i 6.uke så er jeg jo bare 5+0 idag... hehe.. syntes jeg ser oss på hver vår fødestue på drammen haha *ler* den ene skriker høyere enn den andre... hehe skal du være med på bim treff til onsdag
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 er det treff i morgen??? hihi jeg sier ikke et pipp under fødselen så da får du hyle omkapp med deg selv hihihihi, nei og nei dette blir utrolig spennende og ikke minst koselig:O)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. oktober 2007 hehe så bare for meg jordmødrene jeg holdt på i 36 timer forrige gang og lagde faktisk ikke lyd selv.. hehe men kan jo være det blir annerledes denne gangen... hehe.. ja er treff på jonas imorra kl 18 <
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 23. oktober 2007 #13 Skrevet 23. oktober 2007 ojda ikke fått med meg det jeg hihi, jaja får se åssen formen er i morgen da, skal du da?? hvis ikke gidder jeg i hvertfall ikke hihihi
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. oktober 2007 jeg skal og håper inderlig at du også vil komme... håper så at vi kan følge hverandre i sv.skapet og da er det hyggelig å hilse på deg også.. hehe sender deg en PM jeg
Liagora med 2 jenter Skrevet 23. oktober 2007 #15 Skrevet 23. oktober 2007 På besøk jeg også vicky;) Leser samtalen dere , å så heldige dere er;);) *misunne*
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 23. oktober 2007 hehe koselig med besøk av deg vennen nå syntes jeg du skal teste positivt snart og kommeog joine oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå