Gå til innhold

Gi meg litt motivasjooooon :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter/ligger her på sofaen, våknet nettopp.. sovnet etter å ha levert snuppa i bhg.. skulle hjem å lese på nyere historie og har en litt stor oppgave som ska være inne om 2 uker.. og prøve etter det..

men gud i himmelen så vanskelig det er å finne frem boka og gjøre no fornuftig... ååå :( help me :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. har ikke fått nynorsken tilbake.. men er så giddalaus for tiden at det nesten er skummelt.. ligger på rundt 4-5 i alle fagene jeg tar så har vel ikke no å frykte uansett, men sku gjerne hatt den derre gløden over meg...

Skrevet

Du som er så dyktig til å lese, kom deg opp nå. Det er bare å ta seg i nakken, bestem deg for hva du skal gjøre i dag, lag en sjekkliste og sett igang. Du er så flink til å sette deg mål, så dette klarer du uten problemer. Ta med deg en kopp kaffe på veien, og finn frm en skål med litt kjeks i, slik at hjernen får noe å jobbe på. Hent go'teppet og surr det rundt deg. Godt leselys og favorittpennen. Sett igang! Jo fortere du begynner, dess flere timer med fri får du i kveld!

Det er du som bestemmer hvor godt resultat du skal få på oppgaven og prøven! Og jeg tror du klarer dette så bra, bare du setter igang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...