Gå til innhold

hva synes dere om dette navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adele Christine/a? Fikk plutselig bare for meg en dag at jeg måtte bruke det navnet om jeg får en jente til noen gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min smak =)

Men hvis du liker det er det jo bare å bruke det!

Skrevet

For meg blir det for jålete og søtt, men det klinger jo fint:) Litt tungekrøll med a til slutt, men det kan vere min tunge det er noe i veien med..

Skrevet

Altfor søtt for min del. Greie navn hver for seg, men ville ikke brukt dem selv. Men vi er jo alle forskjellige!

Skrevet

Jeg likte det ikke spesielt, men jeg er ikke fan av søte navn eller dobbeltnavn :-p

HVIS jeg skulle brukt dem, hadde jeg sluttet med -a.

Skrevet

Adelè er kjempe fint, har tenkt på de selv;) Meeeen, vet ikke... Isåfal blir det et dobbeltnavn, der bare det ene navnet blir brukt..

Skrevet

Syns det var veldig fint jeg:)

Skrevet

Takk, søsteren heter Amalie Louise, passer det til?

Skrevet

Men om du vil bruke det så bruker du det.

Andres mening er vel uvesentlig om du selv liker navnet.

Noen vil ALLTID være uenig.

Sånn er det bare ;-)

Skrevet

nydelig spør du meg:o) synes Adele er ett flott navn. datteren min heter Jenny Karoline og blir det ei jente til blir det Ada Elisabeth. Adele stod på "lista" vår.

Skrevet

Sååååååååååå vakkert helt klart JAAAAA =0) Adele Christina var helt perfekt =0). En vakker prinsesse skal ha ett vakkert navn.

Skrevet

Adele er kjempefint, sammen syntes jeg det var litt "sukkersøtt". Men absolutt brukbart.

Skrevet

Litt i overkant jålete å pompøst for min del..Heldigvis har vi alle forskjellig smak=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...