våken_om_natta Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Det gjorde jeg sist, men de jeg har igjen har gått ut på dato. Var på apoteket i dag, men der hadde de ikke Gravitamin. Finnes det ikke lenger??
2prinsesserogbim Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 skal ta folat... jeg har sett gravitamin på apoteket her, så det må de ha...
våken_om_natta Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Da må jeg kanskje prøve flere apotek da! Takk skal du ha!
lille lol julibaby Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 viktig at dere får i dere folat underprøveperioden og i førte trimester. Brukte selv grvitamin i mit forige svangerskap, men d kom som oftest i retur kort tid etter hehe...
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 De har ikke GraVitamin på apoteket her jeg bor, så jeg bestiller det på http://www.billigetester.no Alle apotekene har ikke samme utvalg. Jeg bestiller alt av tester og vitaminer på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå