dumme mamma Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Gror ned at skittent tøy nå som vi kun får tørket klær på badet. Prøver å holde unna så vesla i hvert fall har litt utvalg av klær, men krever litt planlegging ja, når det innimellom går 3 klesskift om dagen. SKulle vært sommer hele året så vi kunne tørket klær ute, da var skittentøy haugen borte da!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 he he ja du sier noe:) jeg setter stativet foran ved ovnen jeg så tørker det i løpet av et døgn.
wirre;o) Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 enig med du. ekstra ille blir det når ho mor surrer så mye som jeg gjør.. igår morges satte jeg på en vaskemaskin. det kom jeg på i går kveld. Oj! Glemte å ta den ut... Merkelig hvor tørt det var da gitt... tar det ut, hiver inn en ny runde. Setter kurven med det tørre tøyet fra meg for å legge lillewirre og ta det senere. Legger lillewirre og skal henge opp tøyet, som jeg oppdager at slett ikke er vasket.. Oj! Glemte å starte vaskemaskinen på morningen jeg vist. SHCWIMA!!! Det er en grunn til at jeg kaller meg wirre...
dumme mamma Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 Hehe, det er sånn jeg kunne ha gjort!!! Ønsker meg en stor stue som jeg kan tørke klær i eller ett vaskerom. Men vi har da rene klær og badet flyter med skittentøy for nå bare gå. Får vaske så det griner når sommeren kommer!
wirre;o) Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Har vaskerom, men det er tydeligvis ikke stort npok. Og vi er bare tre stykker assa! Tenk på de som fem og ikke har vaskerom.
dumme mamma Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 huff stakkars, vi er tre og har ikke, men ser for meg om vi hadde vært fem ja... huff hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå