Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Og da kom vi inn på hva jeg skulle si dersom han f.eks spurte om han kunne få pupp, bruke bleie, spise babymat osv. Ble rådet til å la han få lov til å gjøre det han spør om, siden det er noe han mest sannsynlig bare prøver en gang, også er det greit. Håper ikke han spør om han kan få pupp - det tror jeg vil bli litt ekkelt! Er jeg rar, eller tenker dere sånn som meg?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Tror ikke 2-åringen min får smake pupp, nei... Det får være grenser, men ellers tenker jeg at hun må få være med på det meste sånn hun ikke føler seg utenfor. Tenker mye på det med sjalusi og vil at det skal gå så smertefritt som mulig.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 haha... Det er ihvertfall fullstendig uaktuelt å gi datteren min på 3,5 år pupp;o) Hun er veldig opptatt av dette da, og er såpass stor at hun skjønner hvorfor hun ikke får det. Tror nok ikke jeg kommer til å la henne ta på bleie igjen heller, men jeg tviler på at hun kommer til å spørre omd et. På den annen side kommer jeg til å la henne både mate, vaske, skifte bleie osv på den lille:o) Dette gleder hun seg veldig til... Vet ikke hvor gammelt barnet ditt er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå