Gå til innhold

Venter på lillegutt-har kommet !!


nybebis

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvordan går det med gutten deres og kolikken? Hjalp det hos Melanie?

Vår Frederick er mye bedre nå! Han er fremdeles urolig på kvelden og trenger mye kos før han sovner, men vi har ikke de lange skrike toktene lenger og han er mye mykere i nakke og rygg. Nå sover han med hode like fint på begge sider.

Håper det går bedre med dere også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Tror nesten du må være tankeleser.... Vi var hos Melanie i dag, og hun spurte om jeg hadde hatt noe kontakt med deg i det siste! =)

Uansett, Marius er helt "friskmeldt" nå. Han har ikke hatt en eneste skriketokt på flere uker, og jeg tror nesten at han nå skriker mindre enn et gjennomsnittsbarn!! Han har blitt en ordentlig englebass, spiser godt (veier 6 kilo nå.....like før han tar igjen Frederick....Hihi!!), raper mye bedre enn før og sovner godt i sin egen seng hver kveld kl 20. Og siden vi har jobbet litt med kveldsrutiner i det siste, så har han begynt å sove til kl 2-3 om natta, spiser litt da, og sovner igjen med en gang. Det er nesten som om vi har fått en annen gutt enn den vi hadde den første måneden, for da var alt så fryktelig slitsomt!!

Er veldig glad vi gikk til Melanie, og jeg har allerede anbefalt henne til ei i barselgruppa mi som har litt problemer med gutten sin.

Godt å høre at det går bedre med dere også! Går dere til Melanie fremdeles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Godt å høre at det går så bra for dere også!!

Jeg har ikke vært hos Melanie mer enn 3 ganger. Nå føler jeg at det går mye bedre så jeg tror ikke vi trenger å dra flere ganger. ( jeg har derimot en vond skulder som jeg gikk til ostiopat til for noen år siden. kan hende jeg går til henne med det ;o) )

Etter kolikk perioden og trassing 2.5 åring så har ikke fått inn noen ordentlige sove rutiner ennå, men det er noe vi kan jobbe med om ikke så lenge. jeg er bare så glad han er roliger på kvelden :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...