Gå til innhold

Sugle, sugle, sugle, SUGLE!!!!!!

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har babyer som sugler heeeeeeeeeele tiden ??

Har ei lita jente på rett over 2 mndr som har blitt såååå fæl på denne syglinga... I tillegg driver hun å spytter... :P

Hun er i tillegg en skikkelig gulpe baby... så en del skift til dagen har d alltid vært.. men nå som hun i tillegg sygler og spytter, så blir det jo enda mer skift.. Må jeg til innkjøp av "smikker" nå?? ... Har lite lyst til å bruke "smikke" på henne dagen lang... =(

Noen som har noen gode tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er sugle?

Skrevet

Hun sikler..?

Og det finnes smekker du kan stappe nedi buksa, hvis grunnen til at du ikke vil bruke de er at hun får de i ansiktet mens hun leker eller sover.

Skrevet

Høres ut som jenten min, så her er det smikker det går i=) litt lettere å skifte en smikke en klær=) har brukt smikker fra dag1 pga. mye gulping... Hun er straks 4 mnd litt surklete og slever mye, helst med begge hender i munnen=)

Ikke mye tips her, men sånn har vi gjort det=)

Skrevet

heheh:P huff.. dette høres kansje litt rart ut.. men jenta mi ligger i pute pga. hoftene.. og har litt over 2 mndr igjen.. forhåpentligvis får hun den av da:) denne puten brukes daglig.. så alle de fine klærna blir jo skjult under denne dumme puta:( så hele veien har jeg sett frem til at hun skal bli frisk i hoftene, for da kan jeg shoppe inn masse fiiiiine klær som aldri mer skal bli skjult hehe.. men så må jeg da skjule dem med dumme smikker.. ? blarh.. huff.. hehe:P

Er dette eneste metode? Her spises det og gomles på det meste heh.. har jeg henne i bæresele, så er den jo DASSVÅT etter en liten stund.. hadde smikke på henne her en dag.. den var jo etter en god stund dryppende våt.. kunne jo vri den så kom det vått fra den :P :P

Skrevet

dytter litt her :P

Skrevet

Du får kjøpt ganske små siklesmekker på h&m, som ikke dekker til hele magen.

Skrevet

okei. skal sjekke ut :)

Skrevet

Hehe, har ingen tips annet enn siklesmekker, som flere har sagt her. Sønnen min har også siklet fra dag en, han er 16 mnd nå og sikler fortsatt like mye... Sikleunge rett og slett.

Smekker er tingen, finnes flere som ikke er så lange og dekker over hele genseren. På barnas hus har de noen til 19 kr i div farger som vi er veldig fornøyd med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...