Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Pusen min er jo bare skjønn. Hu har virkelig latt denne graviditeten påvirke seg. Nå i det siste har hu blitt ganske ekstrem og hu følger etter meg overalt. Går jeg på do, sitter hu utenfor å venter. Ligger jeg å sover, våkner jeg flere ganger av at hu "sjekker" at jeg er der, og at alt er bra. Hu har også blitt veeeeeldig kosen, noe som sikkert også kommer av at det er blitt høst da.. Noe som ikke er fullt så bra er at hu har fått nervøse rykninger, noe som i følge dyrlegen kommer av at noe er på vei til å endre seg i huset, og at hu tar på seg min underbevisste nervøsitet for fødsel. Håper dette går seg til da.. Flere som har husdyr som blir påvirket av graviditeten eller?
Jorunn79 m/ jente i magen Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Har samme erfaring m min pus... han skal være m overalt. I tillegg har han aldri vært en "fangpus"... men nå derimot skal han ligge på fanget og kose i timesvis Utrolig rart altså!!
rutta tutta Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Vi har også en katt som nå nesten bare er interessert i meg og ikke i samboeren min..... Det har hun vært ihvertfall et par måneder nå. Tror de merker at noe skal skje jeg.... Hun legger seg på fanget og så kan hun plutselig sitte å bare se på meg.
marik* Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Min labrador er overbeskttende, han bjeffer som en gal hver gang noen kommer på besøk, noe han ikke akkurat får så mye ros for stakkar... Rare disse dyra, ellers sturer han endel for tiden. Det gjorde han med førstemann også. Han var litt sånn "deppa" nesten et år tilsammen da faktisk. Men har jo mye med at jeg er mer innadvent nå, og at babyen tar mye fokus når han kommer og da blir det automatisk mindre oppmerksomhet på husets kosegris:-)
Soppstopp Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Min pus går bare til samboeren min for å få kos. Han vet nok at noe er i gjære, pusen altså....
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Har en to år gammle dachs. Han kommer og legger seg med hodet inntil magen min flere ganger om dagen. Er vi ute og går tur knurrer han på mannfolk (har begynt med det de siste ukene) noe dyrlegen forklarer med at han nok prøver å beskytte meg....... Ellers så viker han aldri langt fra meg! Skal være med når jeg legger meg, kommer inn når mannen går på jobb og ligger stort sett ved siden av meg. Men det skal sies at han alltid har vært en kosegutt, men har nok blitt litt mer kosen med magen min nå enn før. Ser ut som om han liker å ligge å høre på babyen.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Har også pus som i det siste har blitt litt "rar". Plutselig sitter han bare å ser på meg. Kommer å koser mens han liksom titter på meg. Merker nok at det er "noe". Rart hva disse dyra merker :-)
Amanda- Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 katten min har alltid vært en som dilter etter meg.. så vet ikke med den... men hesten min der i mot.. hehe.. vær gang han ser meg snuser han meg på magen.. og er ekstremt forsiktig... noe han ikke pleier og være.. jeg reagerte på dette før jeg fant ut at jeg var gravid.. hesten forandret seg sann.... kan være tilfeldig og da men.. hehe.. vet ikke-.. er ikke alltid like lett og skjønne seg på dyra... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå