Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg VET jeg selv var med på å strø leker over hele stua, men vi skulle leke og de ville ha endet der uansett. Jeg er også klar over at vi har mamma på besøk (hun er på kurs i vår by og overnatter her ei uke. kosli!) men leiligheten er 110 kvm og der burde det være plass til tre voksne og en ett-åring. Det som har gått meg hus forbi er hvordan vannkokeren er kommet inn i stua, hvorfor det ligger en tom brusflaske her, fjerkontroller der, en liten genser midt på gulvet (han ble vel varm, da), gyngehest midt i veien, laptop, gitar, bøker, røkelse, dvd'er, en "gratis" kokebok som fulgte med fem pakker bønner på Ica, gitarstemmere, EN tøffel og en tom vero moda-pose bare i dette rommet... Så var det alle de andre rommene. Tør ikke sjekke engang.
☆Monkey Business☆ Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Velkommen til min verden...hehehe...
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Ansett ei vaskehjelp Så slipper du å tenke på det
wirre;o) Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 vi kunne laget en slik side med bilder av de bomba hjemmene våre... Jeg tror jeg sitter i garderoberommet nå. Merkelig at TV'n er blitt flyttet dit...
"husmor"med lille Nora Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 hihi.. her står oppvasken til take.. sitter lissom å venter til den skal ta seg selv, men er lov å håpe!! eneste som er rent og ryddi er soverommet vårt. (ryddet det i går)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Garderoberommet, ja. Det tror jeg jammen meg jeg sitter i også. Hvorfor har vi bokhylle her? Mens vi snakker om det så lurer jeg også på hvorfor vi har toalett og badekar i det andre garderoberommet?!
Mrs. Bouquet Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Ansetter hun en vaskehjelp er det stor sansynlighet for at hun må rydde alt dette før vaskehjelpa vil vaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå