Helnøtt med spire:) Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hvordan gikk det på innvendig ul i dag? Håper de fant ut av noe!
meg & to små vampyrer Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Husket du det? Kanskje ikke så rart, slik som jeg maser, hi hi. Det gikk bra, tror jeg. Han fant ingenting unormalt og han sa at det så ut som at marvelon gjorde susen i fh til blødninger. Han målte bl.a. tykkelsen på slimhinnen og slikt. Og så fikk jeg beskjed om at m det skjedde mer som JEG syns var plagsomt (uavhengig av hvor mye blod, hvor lenge osv) så kunne jeg bare stikke innom. Så en koselig gynekolog, med mye vekt på å forklare alt som skjedde og beskjed om å vente for å se om disse pillene fungerer for meg.
Helnøtt med spire:) Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Så bra da!! Jeg hsuka det, enda jeg bare har lest ett innlegg hehe. Håper de pillene vil hjelpe deg med å få en slutt på dette da. Men bra at alt sto fint til! Og ekstra kjekt er det jo når en i tilegg får en kjekk gynekolog:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå