Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hvordan opplevde dere det? Positivt? Negativt? Hva slags tanker fikk dere, og hva er "praktisk" og "upraktisk" med å få barn så tett?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 ikke 4 mnd, men 6 - det er vel noenlunde likt når det kommer til stykket... har to gutter på 3 og 4. Vi blei jo litt satt ut, for nr to var jo ikke akkurat planlagt... Men vi kjenner ganske mange som har to tette til å begynne med som er kjempe fornøyd med det! Ellers syns vi det er både positivt og negativt: Positivt: etter at nr. to var feridig med rive ned alderen (ca 1 1/2 år) er de kjempe kompiser og har hverandre når vi er på ferie. Det er lett å finne på aktiviteter fordi de er samme alder. Nr en var for liten til å bli sjalu på sin bror. Negativt: Det er litt trist å gå "glipp av" store deler av permisjonen med nr. 1 fordi du ligger å spyr og har bekkenløsning :-) Det er litt pes når begge to løper rundt og ingen av dem er til å stole på (når de er 1 og 2 år) Bottomline: Vi anger ikke! Jeg trodde de "ekstra" plagene jeg hadde i 2 svangerskap kom fordi de var tette, det var feil - når er det 3 år siden sist og jeg er like klein... MEN jeg gleder meg til å være hjemme å kose meg med en en litt større unge også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå