Allean, Fia og lillebror Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hei. Jeg vurderer å gå til innkjøp av en potte slika at vesla kan begynne å gjøre seg kjent med den tidlig. Jeg har ikke tenkt å begynne pottetreningen riktig enda;) Men jeg er litt i tvil om hvilken potte jeg skal velge. Jeg har sett på fisher price sine morsomme potter, og har virkelig falt for den som ser ut som en liten do:) http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=82001&e=detail&site=no&pid=39479&selcat=bgpty Men jeg vet ikke om dette blir litt vel voldsomt. Er det bedre å bare bruke do ring, eller en potte uten noe ekstra stæsj? Erfaringer taes i mot med takk.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Anbefaler den litt større typen baby bjørn potte, den som har en slik uttagbar del oppi. Kjempekjekt når en skal tømme potten!
Allean, Fia og lillebror Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Takk for erfaringen;) Flere som har erfaringer med potter?
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Enig i Babybjørn potten! Tror den fancy fra fisher p ville funket dårlig på vår gutt-han ville ikke sittet med ryggen til alt det stilige stashet:)
miapia Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Anbefaler babybjørn sin som de andre, altså den med uttagbar potte oppi. God å sitte på for lange og store barn, enkel å rengjøre.
nickoline og supermann Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 vi har kjøpt inn og kjøpte baby bjørn......den er kjempefin og han sitter godt. det tror jeg er viktig. også lett å gjøre ren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå