Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Fredag 19.10 klokken 19.20 kom vår lille Leah til verden.og hun er selvfølgelig den nydeligste babyen som finnes, og vi STORKOSER oss med henne!Hun ble født 13 dager før termin, og veide 3616, var 48 cm lang, og hadde en hodeomkrets på 36 cm. Er fortsatt på hotellet på Ullevål, pga av litt startproblemer med ammingen, men ellers er alt bra med barn og foreldre! Fødselen gikk veldig bra når den først begynte! Ble satt igang på onsdag uten at det skjedde de store tingene. Torsdagen fikk jeg en ny gel, som heller ikke gav store resultater. Men på fredag morgen hadde jeg stor nok åpning til at de kunne ta vannet, og de begynte fødselen. En time etter at vannet var tatt, begynte jeg å få skikkelige rier som var VONDE, men til å leve med. Etterhvert som tiden gikk, økte de i intesitet, og jeg brukte vann som smertestillende. Sto i dusjen i en halv time, og det hjalp veldig mot smertene! Så ble det for ille, og lystgass ble brukt! Ble skikkelig kvalm av det, og ville ha epidural. Da jeg fikk satt eipduralen, da var jeg i himmelen! Det var så godt å ikke kjenne smerte og kunne slappe av litt.Epiduralen hadde god effekt fram til jeg hadd 6 cm åpning. Det gikk så fort fra 6 cm til 10, at den tiden var veldig smertefull! Tror det tok i underkant av en time. Og så, da jeg hadde 10 cm, begynte jeg å kjenne at jeg måtte presse.Så jeg begynte med det, og en time senere var Leah født! Sitter igjen med en veldig POSITIV opplevelse av fødselen! Føder igjen på flekken når sluttresultatet blir så vakkert!! Tusen takk for meg, og lykke til videre alle sammen! DET ER HERLIG Å VÆRE MOR!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulererer så mye med Leah, nydelig navn forresten:) Håper ammingen går bra, så dere får reise hjem snart:) Lykke til videre!
Lille Bo Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer så masse!! Kjekt å høre at du er villig til å gjøre det om igjen ; ) Kos dere med lillejenta!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer sååå mye jeg kommer etter vannet har gått og sitter hjemme med rier og gleder meg til fødsel
utrolig 2007 Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer så masse med jenta, hørtes ut som en fin fødsel. Lykke til videre og kos dere med Leah, veldig fint navn.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer så mye med jenta deres! Kos dere masse sammen!
enpå3ogenpå1 Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 gratulerer så masse masse med Leah. Enig med de andre - kjempefint navn!!!
HeBergen Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer så mye med den lille! Hyggelig å høre slike historier:)
jente08&jente2010<3 Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 gratulerer så mye:) godt å høre en sånn historie da man er førstegangs:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå