Flying Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hva slags vaskepulver og skyllemiddel er anbefalt for vask av babyklær?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 nøytralte middler uten parfyme, som f.x.blenda sensitive
Flying Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Kan jeg stole på at alle som kaller seg nøytrale, er det?..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Er nok ganske strenge regler for merking av denslags her i Norge.De har ikke lov å skrive parfymefri om den ikke er det. Men er jo ikke verre enn å lese innholdsdeklarasjonen, da...
*tintin* Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Men av en eller annen grunn står det på neutral-pakkene at de bare anbefales for vask opp til 60 grader. Vi pleier å kokevaske håndklær og kluter, derfor byttet vi til Blenda sensitive. Synes den tar flekkene bedre også!
Krokodillemor Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg bruker de samme som det vi bruker til oss selv. Mannen min har superømfintlig hud så hvis han tåler det tåler babyen det også. Vi bruker ikke skyllemiddel til babyen.
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Det er vel Blenda Sensitive og Neutral som er anbefalt for vask av baby- og småbarnsklær og for de med ømfintlig hud generelt. Her i huset er det for øvrig ingen som har følsom hud eller allergier av noe slag, så jeg har vasket babyklærne med vanlig vaskepulver (Blenda aloe vera) og så brukte jeg Comfort sensitive tøymykner på dem. Passet nøye på å ikke overdosere, da. Finner nok fort ut om lillefrøkna reagerer på vaskepulverbruken min og da går vi selvsagt kjapt over på parfymefrie midler :-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Vi har brukt Blenda sensitive som finnes både i hvitt og til farget tøy. Har vært veldig fornøyd med det, og sønnen vår på 2 år har aldri reagert på det. Mannen min som har psoriasis reagerer heller ikke på dette merket. Kan anbefales :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå