kompemor Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Han har hatt ca 39 i feber siden søndag kveld. Ingen symptomer på noe annet som jeg kan oppdage, men er slett ikke i slaget med denne feberen. Er det ikke litt rart å ha bare feber? Venter liksom at han skal bli forkjølet eller noe, men neida... Og så får mor god tid til å surfe på nettet da for han sover jo så mye:)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 En god del sykdommer har tre dager feber først, og så kommer resten - utslett eller hva det måtte være.
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Har han nettopp fått vaksine? Kan det være vond hals eller øreverk? Tror jeg hadde ringt legen.
kompemor Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 Huff ja så er det bare å glede seg til fortsettelsen:)
kompemor Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Lenge siden han har fått vaksine og det virker ikke som om han har vondt noe spesiell plass, bare mistilpass. Han har aldri vært syk før så han har ikke hatt fjerde barnesykdom heller. Føler det er litt hysterisk å ringe til legen, men det er kanskje bare meg som har litt høy terskel for det. Det er vel ganske vanlig at barn har feber?
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Jo, det er det =) Jeg vil tippe at du snart finner masse prikker på mage, rygg og nakke hos gutten.
Allean, Fia og lillebror Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Vesla her har slitt med opptil en ukes feber rett før det plutselig dukker opp en tann. Hun har ikke hatt noe vondt i munnen en gang. Men plutselig kommer tannen og feberen er over...
kompemor Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2007 Fikk to hjørnetenner omtrent rett før feberen kom så det kan godt henge sammen med tannfrembrudd, men jeg trodde ikke de kunne få 39 i temp på morgenen av tenner...
miapia Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Kan være ørebetennelse... Har hatt flere runder med feber i tre-fire dager, ingen andre symptomer. Drar alltid til lege etter tre døgn med feber uten forklaring. Da har det alltid vært ørebetennelse.
katty Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 Jena mi hadde høy feber i 3 dager forrige uke uten at det var noe annet eller at det kom utslett etterpå e.l. Jeg har hørt flere barn som har hatt det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå