Flying Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Noen som har erfaringer med dette stellebordet? Brevi Idea http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=133146 Vi har vurdert stellebord m badekar eller stellekommode med balje på gulvet.. Fant dette og det ser så utrolig praktisk ut. Her slipper man å styre med en hånd på babyen og en hånd for å få lagt på plass lokket og håndkle.
løve81 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har ikke testet det ut i praksis, men har nylig kjøpt dette stellebordet, syns løsningen er genial. Stellebordet virker solid selv om det er i en form fro laminat og ikke heltre, det har "ramme" i metall av noe slag slik at det virker ikke riklete overhodet. Selv har jeg planer om å putte badekaret på vaskerommet når det ikke er i bruk slik at jeg kan bruke den øverste skuffen i stellebordet til klær.
Flying Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg har også kjøpt det nå. Det er ikke i bruk før om ett par uker, men det virker helt genialt! Super fornøyd!!
løve81 Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg og! Gubben bruker det når han steller toåringe, han liker å bruke stellebord, mens jeg bruker fanget når hun er så stor... Men jeg gleder meg til å bruke det til lillebror!
Linnea&Julie Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har også sett på denne stellekommoden og synes at den ser genial ut! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne i Stavanger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå