Gå til innhold

Erfaringer med Brevi Idea stellekommode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med dette stellebordet?

Brevi Idea

http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=133146

Vi har vurdert stellebord m badekar eller stellekommode med balje på gulvet.. Fant dette og det ser så utrolig praktisk ut. Her slipper man å styre med en hånd på babyen og en hånd for å få lagt på plass lokket og håndkle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke testet det ut i praksis, men har nylig kjøpt dette stellebordet, syns løsningen er genial. Stellebordet virker solid selv om det er i en form fro laminat og ikke heltre, det har "ramme" i metall av noe slag slik at det virker ikke riklete overhodet. Selv har jeg planer om å putte badekaret på vaskerommet når det ikke er i bruk slik at jeg kan bruke den øverste skuffen i stellebordet til klær.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har også kjøpt det nå. Det er ikke i bruk før om ett par uker, men det virker helt genialt! Super fornøyd!!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg og!

Gubben bruker det når han steller toåringe, han liker å bruke stellebord, mens jeg bruker fanget når hun er så stor... Men jeg gleder meg til å bruke det til lillebror!

Skrevet

Jeg har også sett på denne stellekommoden og synes at den ser genial ut! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne i Stavanger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...