MissUnderCover Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 hvor lenge før de legger seg gir dere? litt usikker på når jeg skal gi, snuppa er 5 mndr..
SaftSuse *Overtid* Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Går som regel 1/2 - 1 time fra han får grøten til han er trøtt og blir lagt ) Men er det første gangen du skal gi grøt? Iså fall burde du gi det på dagen, slik at du ser at alt går greit. Er jo en stor forandring for de små magene )
wirre;o) Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 lillewirre har fra vi begynte med grøtmåltid nr 2, fått grøt klokken 18.00. Tre timer før sengetid. Hun får siste måltid, som før var pupp, men nå er flaske, på rommet sitt før det bærer i seng.
MissUnderCover Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 neida hun har fått grøt før, har fått på dagtid et par uker.. bare bittelitt.. så nå skal jeg begynne å gi som fast måltid på kvelden tenkte jeg.. Har merket at av og til har jeg litt lite melk på kveldstid.. tenkte det var greit å begynne med måltidet da, så kanskje hun etterhvert slutter å våkne kl 01:00 for pupp også.. )
MissUnderCover Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 sover lillewirre hele natten da?
SaftSuse *Overtid* Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Høres ut som en bra plan ) Du må nesten bare prøve deg litt fram og finne ut hvilket tidspunkt som passer best for snuppa di )
wirre;o) Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Lillewirre sover fra 21.00 til 09.00, får pupp eller mme og sover fra sånn ca 10.00 til 11.30 igjen. Spiser grøt i tolvtiden, leker i ett par timer og sover ett par timer. Får brødskive og vann eller flaske i fire tiden, grøt og mme klokken 18.00, sover kanskje en liten dupp og så er det leggerutiner og flaske i nitiden igjen. Og slik går o dagan. Vi har hatt det slik de siste to-tre månedene. Nå er hun 8,5mnd gammel.
MissUnderCover Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2007 høres ut som dere har fått til en fin rutine hvertfall, da bare prøver jeg meg fram jeg,.. tusen takk for svar folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå