Gå til innhold

Da har jeg gått ut i 40% sykemelding


Lamaungene 07 og 10

Anbefalte innlegg

Var hos legen i går som satte meg i 40% sykemelding...sliter veldig med å sove om natten siden jeg ikke klarer å sove på rygg og må snu meg 10 ganger hver natt siden hoften stivner. Har vært veldig trøtt og sliten i det siste pga. dette og bekkenløsning, så forhåpentligvis kan jeg ihvertfall få hvilt litt annenhver dag. Til dere som enda jobber fullt og ikke får sove...kom dere til legen, du får ikke diplom for å leke helt og ende opp med å føde for tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også skal til legen denne uken for å sykemelde meg. Hvor mange % har jeg ikke bestemt meg for, men må man så må man... Det lille inne i magen kommer før alt annet!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på 50% en god stund nå, men idag ble jeg satt på 100... litt rart, men det var på tide. Har høyrisiko svangerskap, så de er litt mer påpasselig der :-) sjøl om det jeg ble sykemeldt for ikke hadde direkte sammenheng m d..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært 50% sykemeldt nå i en uke og skal være resten av denne uken,men skal tilbake til fult etterpå, jeg var sykmeldt for de bygger ut på jobben så er så mange rare gasser og støv, dermed med jeg svimmel og ekkel... men de på jobb ble skikkelig sure når jeg ble sykemeldt så vakke moro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går 25% sykemeldt pga bekkensmerter og slutter kl 14 om dagen istedenfor kl 16, det hjelper godt på. Sitter en del foran PC de siste timene på jobb og det tar på bekkenet. Har problemer med å kle på meg bukser når jeg står på ett ben, snu meg i senga på natten er fælt. Har begynt med å legge en pute mellom bena og har fått sove ganske bra i det siste etter d. Går ut i permisjon den 9.nov og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til legen om ett par uker og da vil jeg be om å sykemeldes 40 %. Sover dårlig og er fryktelig sliten om dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 35 uker på vei, 2 uker igjen til permisjon. Har jobbet fullt til nå, men tenkte å ta en tur til legen og få delvis sykemelding de siste to ukene, litt usikker på hvor mange prosent. Men må innrømme at jeg har litt dårlig samvittighet ovenfor de på jobb, siden det er skikkelig hektisk der nå.. I tillegg hadde ikke legen min ledig time, så måtte barre møte opp og sitte og vente til han hadde tid sa de. Forrige gang jeg gjorde det satt jeg der i over 2 t, og er ikke veldig lysten på det nå. Men jeg får vel bare gjøre det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...