Gå til innhold

Akupunktur mot kvalme


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som har prøvd det? Og kanskje til og med har nokon å anbefale i Bergen? Eg er i veke 18 no, og har fortsatt kvalme dagar, sjølv om eg ikkje kastar opp så mykje.. Byrjar å bli rimeleg lei. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Prøv det! Det hjalp meg masse. Men jeg kjenner ingen i Bergen. Men enda bedre tips, hvis du ikke har prøvd det, gå på apoteket/helsekosten og kjøp deg sånne "reisesyke"armbånd. Det redda meg gejnnom en sommer uten akupunktur, det er første gangen jeg har klart å legge på meg de 4 første månedene for å si det sånn...

Skrevet

Jeg har hyperemesis, ekstremkvalme, så meg funker det ikke på, men om du har vanlig svangerskapskvalme kan det jo være det hjelper.

Skrevet

det kommer mer anpå hvordan kropen din responerer på aktupunktur tror jeg... Jeg hadde også hypernemesis, men responderer generelt godt på akupunktur. Der er kroppene våre ulike, akkurat som noen blir smertefrie av epidural og andre ikke...

Skrevet

forresten, en VIKTIG ting. Vær kjempe nøye med at den du bruker er godkjent og har peil på gravide! Det er nemlig en masse punkter de bør holde seg LANGT unna. En del steder er det jordmødre som har spes kurs i akupunktur på gravide og fødende, du kan jo høre med jordmor om hun kjenner til noen?

Skrevet

Takk for svar, alle saman! No har eg snakka med jordmor som anbefala ei jordmor som driv med slikt. Ho er godkjend også. Tenkjer det er verdt eit forsøk. :) Fekk akupunktur under fødselen, og syns det hadde effekt. Så eg er nok mottakeleg i allefall. ;)

Skrevet

Jeg får det og det funker ok på meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...