***lilli*** Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Nokon som har prøvd det? Og kanskje til og med har nokon å anbefale i Bergen? Eg er i veke 18 no, og har fortsatt kvalme dagar, sjølv om eg ikkje kastar opp så mykje.. Byrjar å bli rimeleg lei.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Prøv det! Det hjalp meg masse. Men jeg kjenner ingen i Bergen. Men enda bedre tips, hvis du ikke har prøvd det, gå på apoteket/helsekosten og kjøp deg sånne "reisesyke"armbånd. Det redda meg gejnnom en sommer uten akupunktur, det er første gangen jeg har klart å legge på meg de 4 første månedene for å si det sånn...
trebarnsmamma? Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har hyperemesis, ekstremkvalme, så meg funker det ikke på, men om du har vanlig svangerskapskvalme kan det jo være det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 det kommer mer anpå hvordan kropen din responerer på aktupunktur tror jeg... Jeg hadde også hypernemesis, men responderer generelt godt på akupunktur. Der er kroppene våre ulike, akkurat som noen blir smertefrie av epidural og andre ikke...
jazza Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Prøv akupunktur du, det skader ikke. Jeg har brukt akupunktur og jeg synes det hjalp. Jeg har ingen å anbefale i Bergen. Men du kan sjekke her blant de NAFO registrerte. http://www.akupunktur.no/pages/om_nafo_.php
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 forresten, en VIKTIG ting. Vær kjempe nøye med at den du bruker er godkjent og har peil på gravide! Det er nemlig en masse punkter de bør holde seg LANGT unna. En del steder er det jordmødre som har spes kurs i akupunktur på gravide og fødende, du kan jo høre med jordmor om hun kjenner til noen?
***lilli*** Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2007 Takk for svar, alle saman! No har eg snakka med jordmor som anbefala ei jordmor som driv med slikt. Ho er godkjend også. Tenkjer det er verdt eit forsøk. Fekk akupunktur under fødselen, og syns det hadde effekt. Så eg er nok mottakeleg i allefall.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg får det og det funker ok på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå