Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Har kun halvbrødre jeg ikke har særlig kontakt med, så er på en måte tante til barna til fetterene min. Og nå har altså en av dem fått sønn nr 2...født på samme tidspunkt som meg!!! Så jeg tenker meg at han og vesla kommer til å bli lekekamerater de gangene vi får besøkt hverandre (er dessverre litt avstand mellom der vi bor), for det er jo bare 1 mnd i mellom dem!
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Koselig =) Din eldste kan nok leke med de også siden de er så tett i alder - he he =)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Hihi...sånn sett er det veldig smart med to tette! De har jo også en gutt som nettopp har blitt 2, så alle 4 kommer nok til å kunne leke med hverandre...spørsmålet er bare når vi får truffet dem. Det beste var at fødselen gikk bra...gutten var kjempestor og mora liten så det var mye spenning knytta rundt den, men heldigvis så gikk det supert!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå