Juicy med spirer! Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hvilke EL-tester syntes dere er best? Har selv hatt Clearblue dig. og syntes jo den er veeeldig god og tydelig, men den er jo også nokså dyr... Er de stavene vi får kjøpt på billige-tester no gode?
lille lol julibaby Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg bruker selv strimmel fra billigtester.no og synes de fungerer godt, men d strides om d:) de er i alle fall billige og helt grei å bruke.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg brukte også CB Digital, og syntes de var helt topp. Slapp å tyde streker osv... Fikk positivt resultat hver måned, men progesteron prøvene hos legen viste at jeg ikke hadde EL hver måned likevel. Jeg ble veldig lei meg, for jeg var jo sikker på at jeg hadde EL. Fikk forklart her inne at eggstokken ikke nødvendigvis slipper et egg selv om man får en LH-stigning... Litt kjipt, men sikkert ikke noe som skjer med alle... Lykke til med testing
Fru Anna Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 liker best CB dig. jeg også, prøvde QR et par mnd før jeg begynte med CB men bomma alltid på EL. Men så var det det med prisen ja...så tenkte at når jeg nå får mensen igjen så skal jeg prøve billigtestene, men håper selvfølgelig at jeg ikke kommer så langt...
Fru Anna Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 visste ikke at det gikk ann engang!!hadde du noe mistanker om at du ikke "slapp" egg?Skjønner at du ble lei deg Lucy, får du noe hormoner for å stimulere EL?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå