☆Monkey Business☆ Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg fikk sett bare t.o.m der hun dama med det lille barnet ble stoppet av en annen bil og han skulle feste det ene bakhjulet hennes. Jeg er blitt veeeeeeeldig følsom når det gjelder små barn i sånne filmer, så nå tør jeg ikke se resten uten at jeg vet at det gikk bra med dem...haha... *patetiske meg*
snartmammapåny Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Det går bra med de;) Mammaen redder seg og det lille barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå