grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 som den testomane jeg er så tester jeg til jeg får mensen. tror ikke jeg er gravid da jeg ikke har noen symptomer på d... men i dag fikk jeg en skyggestrek på billigteststrimmel. har fått dette på andre tester før uten at d har betydd noe men aldri på strimmeltest. tror ikke jeg er gravid men nå kan jeg iallefall håpe. noen andre som har opplebd d med strimmeltest?
madde på pergo Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 En strek er en strek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 vet faktisk ikke når jeg har ikm.. gikk på pergo denne månden så i følge d er jeg på dag 27. men har ikke klart å måle eggløsning denne månden. men streken var svak da... å siden jeg har opplevd d med andre tester uten at d betydde noe må jeg nok roe nervene litt å teste igjenn om noen dager... men håpet er jo der:)
madde på pergo Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Det er ikke mulig at det er en skyggestrek uten at du er gravid! HCG hormonet må være der for at testen skal bli positiv!
Liagora med 2 jenter Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 gå inn på www.penille.onfo så ser dere at det er mulig å få strek selv om testen er veeeldig negativ. Tar ikke fra dere håpet men slik at skuffelsen ikke skal bli for stor. Har selv fått falske positive tester pga skyggestreker
Liagora med 2 jenter Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 www.pernille.info hvertfall..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2007 er som sagt klar over dette. har opplevd d før. men har ikke vært borti d med billgstrimmel. men jeg er nok ikke gravid. men håpet er alikevell der...<3
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Nå har jo jeg aldri fått en positiv test før (bortsett fra falsk positiv el-test, hehe). Men jeg skal krysse fingrene for deg. Etter så lang tid og alt du har vært gjennom så håper jeg virkelig den blir positiv og at alt går bra!!! Lykkeønkninger fra meg )
Liagora med 2 jenter Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg skrev til lillealex, for at det trenger ikke være hcg for å komme en strek i testsonen. Men krysser fingrene for at du virkelig er gravid;) Skal du ta en ny test?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. oktober 2007 Tusen takk så søte dere er:) ja tar nok og tester fremover ja for å se om d blir noe mer en bare en skygge. selv om jeg tviler... skal holde dere oppdatert:) krysser alt jeg har for dere også (forutenom beina da) <3
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 23. oktober 2007 #12 Skrevet 23. oktober 2007 Håper det klaffer for deg nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå