*ViMsA* Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 ...før man går over til "voksenstørrelse"...
MamiMaribel Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Vi hoppet rett fra babydyne( ikke vogndyne-størrelsen, da!) til voksendyne. Så ikke helt behovet med juniordyna:-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg brukte den frem til hun var nesten tre år... Synes hun var for liten til å gå rett over til voksen dyne, de skal jo klare å få varme i dyna og, og det tar lang tid med en voksen dyne når de er så små... Til minsten nå så vurderer jeg å begynne med junior dyna, han er 7 mnd..
nicknavn Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Har egentlig ikke peiling på det, men jeg blir å bruke den så lenge sprinkelsengen er i bruk.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Gutten min var 2,5år ca når han fikk voksen dyne. Han fikk det fordi han vil ha dyna godt rundt hode og da låg beina på utsida. Også passa det veldig greit for veslesystera hans gjorde det samma med baby dyna si så da fikk han ny og ho fikk hans, ho var 4-5mnd da. Og dei begge blei mykje roligare om natta med ein gong!! Syns junior dyna er ypperlig i sprinkel senga eg, kan ikkje ha voksen dyne der. Ho kjem til å bruke den til hennars bein stikker ut
*ViMsA* Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 ok, takk! første begynte med juniordyna da hun var 8 mnd ca tror jeg. Og minste begynte nå, 11 mnd. Voksendyna blir jo altfor stor, og babydyna for liten... Syntes hun på 2,5 fortsatt var for liten for voksendyne...
miapia Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Han var 3,5 da vi skiftet fra junior til voksen, kunne nok gjort det før. (Antar at 100*140 er juniordyne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå