Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 hurra for meg og for dere andre som oxo har i dag
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 takk er så kjedelig unga på skole sambo på jobb men har jo minsten her da på 6 mnd
Mamman til M&E Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Hurra for deg! :-) Ha en fin bursdag
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Hipp hurra for deg:) Håper du får en kjempefin dag!! Blir du 31 år (ser nanna76). Jeg rundet 30 for 2 uker siden, godt å se vi er flere gamlinger her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå