Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 for mor. eg skal i morgen, men har fått mensen, bør eg avbestille timen og bestille en i neste uke. tenkte på gyn undersøkelsen..
-spent- Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 tror ikke du trenger det. legen min bryr seg iallefall ikke noe om det..men skjønner deg, jeg ville kanskje gjort det. ikke noe glad for det selv.
Fia tobarnsmor Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Her er det ikke vanlig lenger å få gyn us på 6 ukers kontrollen. Kun hvis det er noe spesielt, og da må du si ifra på forhånd, slik at legen setter av tid til det. (Sånn er det her) Jeg fikk ikke gyn us.
Fia tobarnsmor Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg svate jo ikke på spm ditt, da. Ring kontordama og spør!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 eg vet eg skal ha gyn i morgen. er satt opp time til det.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Hadde ikke noe gyn.undersøkelse jeg, det eneste han gjorde var å måle bt og spørre om jeg trengte prevensjonsmiddel. Men var på etterkontroll etter fødsel på gyn på sykehuset 3 mndr etter fødsel da, og der tok de gu. Ring legekontoret og spør om det gjør noe at du har mensen du, det ville jeg ha gjort.
FanteGuri Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg skulle egentlig på gyn.undersøkelse i går, hadde mensen. Ringte derfor og spurte. Fikk til svar at hvis jeg blødde mye, var det lurt å utsette timen, så jeg gjorde det.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 ringe og høyrte nå og de sa at eg skulle få ny time i neste uke;) hilsen hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå