Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Sønnen min er 2 år og trenger noen gode bøker. Han snakker ikke så veldig godt enda, men regner med det kommer;) For tiden leser vi MYE Postmann Pat!!! Også har han et par store pekebøker. Men hvilken bok kan være bra for han som et neste steg nå? Har jo bøker med fortellinger osv..men det har han ikke tolmodighet til enda. Han må være med å lese selv hvis dere skjønner. Noen tips??
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 De første bøkene med fortelling som guttene våre likte var Hvem har bæsja på hodet mitt? Muldvarpen og bøkene om Bø og Bæ
nepomuk Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Emma og Thomas bøkene er kjempepopulære her hos oss, og bøkene om Ludde. hverdagssituasjoner som barna kan kjenne seg igjen i, og lite tekst og mye bilder/tegninger) Hun er nå 2 år og 5 mnd, men bøkene har vært populære i mange mnd nå.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans, og Lille Larve aldri mett er slagere her. Samme med bøker hvor man drar i ting sånn at det flytter på seg - vanskelig å forklare.. Tassen bøkene er og populær..
Kebbelife Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Lille Larven Aldrimett er barneboken over alle barnebøker. Jeg har sansen for Molly (mus). Min toårings favoritt er Pekeboka mi med massevis av tegninger av Kari Grossmann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå