Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Kjøpte noen multivitaminer til vår på 3 år, men de sytter han ut. Smakte ikke noe godt tydeligvis. Så må ha noen med god smak. Han får esmimo 3 med tutti frutti smak. Det går helt fint.
1stor1liten =) Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 har prøvd med biovit og sanasol tidligere, det skulle hun ikke ha. får for tiden vitaminbjørner
*Rutletutt* Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Han får sanasol og sabeltann tran - han får også ekstra c-vit tyggetabl. Mini får d-vit dråper;o)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 vi tar tran hele familien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå