Gå til innhold

Er det noen oktober barn igjen her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes alle som skulle ha i midten/ slutten av oktober har fått, enten før termin eller på termin :-)

Mens jeg sitter her enda da, og har ikke ett eneste tegn på at noe skal skje, termin på fredag.

har vel innsett at dette fort går over tiden, og det vil jeg ikke :-)

Har prøvd sterk mat, sex, gå lange turer, men nei, denna prinsessa vil bare ikke ut enda..

men er det noen andre her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, er flere av oss her inne! Har termin på lørdag og lillejenta er fortsatt i magen. Får krysse fingrene for fullmånen....

Skrevet

Jeg er enda her....

2 dager til termin og det ser ikke ut til at det skal skje noe på enda en stund :-(

Har begynt å få mye mensmurringer i mage og rygg samt litt nedpress, men det trenger jo ikke bety at det er noe som er nært forestående.

Føler meg ganske lei og rastløs. Fødte 17 dager før termin med førstemann og alle ha trodd jeg skulle føde lenge før denne gangen også (leger og jordmødre), men denne krabaten trives visst så godt inni magen at den ikke vil ut med det første ;-) he he.....

Har også prøvd "alt" av kjerringråd nå, men ingenting biter på her, så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet og vente!!

Skrevet

Ja, fullmåne, sterk mat, og sex på fredag, da burdte hun vel bare sprette ut :-)

Skrevet

Jeg er her jeg og. Termin 30. Men mulig det bli i november da!? Er ihvertfall SÅ klar nå at jeg snart blir tullete av å vente sånn.

Skrevet

jeg er desverre også her. har termin til lørdag, og nå er i hverfall jeg lei. fikk forje barn 2 1\2 uke før termin, men nå ser der ikke ut som om det blir fødsel på ei stund. tror jeg blir gal snart.

Skrevet

Jeg har termin i morgen (får ikke endret nicket fra 3 til 1 dag).

ingen tegn til baby, så det venter vel overtid på meg:(

Skrevet

Joda...termin på fredag her også:) er kjempelei, men må nokk bare vente til lille prinsen vil ut selv. Håper han ikke tenker å vente mye lengre da! :) Har prøvd det meste jeg også. Skal til jordmor på torsdag, så håper hun er grei å og stripper meg litt?? :)

Skrevet

hei!! sitter her med stor mage jeg også. termin den 30 (i følge ul, -min og samboers var 11okt....) virker som om jeg kommer til å gå en stund til... men håper at noe skjer snart, er mildt sagt lei!!!

Skrevet

jeg er her også, jeg hadde termin lørdag som var... Skjer ikke noe her heller.

Skrevet

Jada, eg er her :o)

Har termin på mandag (29.), og ser helst at ungen held seg i ro til dess. Skal flytte til helga nemlig... Men i og med at eg blei satt i gang 14 dagar over termin sist, er eg ikkje spesielt nervøs for at ho skal komme før termin akkurat :o)

Har hatt kraftige, til dels (veldig) vonde kynnare sånn av og på sidan laurdag, så eg satsar på at ting held på å modnast. Hadde vore kjekt om fødselen kom i gang av seg sjølv denne gongen, sjølv om det godt kan drøye nokre dagar til...

Skrevet

vi holder ut!!

har termin på lørdag, så krysser fingrer for at det skjer noe snart!!

har trodd at det har vært noe på gang et par ganger, men har fremdeles stor mage ;)

Skrevet

Ja, okey, godt å vite jeg ikke er igjen her alene da :-)

Dagene begynner å bli lange og kjedelig syntes jeg da.. Må liksom fylle de må litt hver dag :-)

Jeg avr hos JM i går, fikk bekreftet at hodet er festet, og jeg sourte om hun ville strippe meg, men nei sa hiun, hun gjorde det aldri på førstegangs, og beg hun brukte var at det var så utrolig vondt + at det som regel ikke hjalp i det hele tatt.. Så der fikk jeg ikke noe hjelp!!!!

Lykke til alle sammen., kanskje noen av oss sees på Ullevål???

Skrevet

Sitter her jeg også..har termin fredag (min)/ mandag.. Gikk fem dager over med forrige, men hadde håpet å slippe det denne gangen! Gleder meg veeeldig til å treffe prinsessa mi! For ikke å snakke om storesøster på fem..hun spør hver dag om ikke babyen snart er ferdig!:)

Skrevet

Er jeg her også!! Hadde termin forrige onsdag....Så jeg og samboer er RIMELIG LeEi av å vente på lille nurket vårt!!!!!!!:(;(

Skal til legen i dag,så det blir spennende å se hva han sier....

Masse lykke til til oss som venter og venter!!! Vi har nok nurka våre i henda våre snart!!:):):)

Skrevet

forsatt her jeg oxo..

Jeg hadde termin for en uke siden og forsatt ingen tegn til at han vil komme.

Nå er jeg kjempe lei!!!

Skrevet

Jeg er her enda.. sukk... Har hatt noen intense mens-smerter og kynnere de siste dagene, kanskje det skjer noe? Håper hun kommer før 31.10! :)

Skrevet

er her fortsatt jeg.. ikke født enda... 7dager igjen her da...

men var lagt inn på føden pga. mulig svangerskapsforgiftning, og det var så utrolig mange lykkelige familier der som gikk å trillet på de nydelige små...Gleder meg noe innmari, håper noe skjer snart!

Skrevet

Her ruges det enda!!! 6 dager igjen da så det er jo ikke så rart... Jeg slipper mest sannsynlig å gå på overtid heldigvis. Pga. stort barn og 13 dager mellom sikker menstermin og UL termin. Skal på UL på termindagen, så får vi se hva de bestemmer... Hadde jo vært fint om det skjedde noe før, men det har jeg vel i grunnen liten tro på. Fødte 6 dager før med nr.1 og en time før med nr. 2, så da ligger det jo an til overtid nå...

Bekkenet verker og prinsen er bajas, men ellers er det vel ikke så ille.

Skrevet

Hadde termin 20.oktober.....venter ennå....

Skrevet

Skjønner jeg godt..jeg er bare 3 dager over tida...

Skrevet

Jeg har termin 29 oktober og det er ingen tegn på at noen som helst er på vei ut herifra... :-) Skal på modningsakupunktur for første gang i dag. Er ikke veldig utålmodig foreløpig,egentlig. Synes det er litt deilig å ha babyen inne i magen. Har en følelse av at det kan bli litt mye styr når den kommer ut... :-) Nyter friheten de siste dagene!

Skrevet

2 dager over termin, ganske så kjedelig....var hos jordmor i dag, og hun kunne ikke se tydelige tegn på fødsel de nærmeste dagene.....Jaja, babyen kommer når den kommer:-)

Skrevet

5 dager igjen her... Føler meg bokstavelig talt sprekkeferdig! Men det virker ikke som om noe kommer til å skje med det første, akkurat, så mulig det blir en novembergutt i stedet. Sukk.

Skrevet

jeg er også her ennå.. termin 18 oktober..men ingen prinsesse å se her heller.. Prøvd alt av kjerringråd uten hjelp,.. blitt strippet på sykehuset også, men det hjalp heller ingenting... så da er det vel bare å vente videre..

Lykke til alle sammen !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...