Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Skulle bommelom i går , å måtte ta litt i da jeg merket at jeg hadde rimelig mye ferskt blod på papiret, og litt nedi doen. Alt dette kom fra anus , da jeg dyttet helt hvitt papir pitte litt innenfor åpningen i skjeden for å sjekke om det kom derfra. Heldigvis ikke blod fra skjeden. Hva søren kommer dette av? Masse ferskt blod fra anus, får angst kjenner jeg!!
Moyra Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Høres ut som innvendige hemorider, og så lenge det er friskt blod så er det ikke noe farlig.. Pass på at blodet ikke blir mørkt eller missfarget, for det er ikke bra. Ville tatt en tur til legen eller snakket med de på apoteket... Anbefaler Alcosanal... God bedring:)
line_n & sara Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 ville nok ikke bekymra meg så mye for det, blodkar kan jo lett briste, spes under graviditet! det er mer bekymringsfult hvis du ser spor av gammelt blod, det kan være tegn på blødninger i tarm/mage. men som sagt, ikke bekymre deg riktig ennå, hvis det ikke gir seg, ville jeg tatt en telefon til legen.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 At dette er innvendige hemmorider som sprekker? Ok... Følte meg ganske usjarmerende der jeg satt ;-) MEn man kan altså bruke noe for dette slik at man blir kvitt det?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Dette skjedde med meg en dag og! Jeg tror det var et blodkar som sprakk! Jeg hadde nemlig ikke vondt. Hemorrider gjør ofte litt vondt og kan klø. Fikk litt angst jeg også, men det har ikke skjedd hverken før eller siden også sluttet jeg å blø, så jeg går ut fra at det er helt ufarlig! Litt morsomt og....det er mangt vi skal oppleve som gravide:-)
Krokodillemor Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Det er ikke farlig, bare ubehagelig.
Soppstopp Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 hemorider-enkelt og greit. Ingenting å beskymre seg over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå