Gå til innhold

A-creme fra apoteket


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere prøvd den(på seg selv)?

Har begynt og få så uren hud, jeg som nesten aldri har hatt ei kvise.

Eller har dere en annen krem dere syns er god?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerer kjempegodt på allslags hud, synes jeg, også på mannens eksem og på ungene.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! Siden jeg begynner å bli "eldre", skulle jeg prøve meg på øyekremen i yndlingsserien min Biodroga. Har brukt den serien i alle år, og vært kjempefornøyd. Men øyekremen tålte jeg ikke! Fikk kjempeutslett, og så ikke ut.

Prøvde A-cremen til snuppa, og den klarte etterhvert å reparere "skaden". Den er virkelig like god som "superkremen" til Biodroga. Prisforskjellen er hele 580 kroner... Så ikke alltid det dyreste som er best, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...