Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b14&d_id=24〈=no Er det fint i de fargene? (blått) Mamman min skal hekle det til vår gutt som kommer i mars
FlorDeLaCanela Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har ikke dette, men et som likner, og i rosafarger. Men dette så veldig, veldig fint ut da! Jeg fikk lyst til å ta frem heklenåla med en gang, jeg! Da jeg ble gravid med førstemann, starta jeg å hekle babyteppe i rosafarger - FØR jeg visste kjønnet..... Jeg var så utrolig overbevist om at det skulle bli jente, og det ble ble det. Flaks, kanskje......? :-))))
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Har sett slike tepper på noen butikker, å de er sååååå fine. Har ikke selv, men hadde sinnsykt lyst å kjøpe et! Har lyst å lære meg å hekle, men det ser litt vanskelig ut:P
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 Vet du hvilken butikk?. Hadde hatt lyst til å se det i virkeligheten. Var å kjøpte garn i går så det blir nok de fargene.
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Har sett det i Bodø, der hadde de det på Christiania Glassmagasin, og på en klesbutikk på Trekanten kjøpesenter her, tror den het Fryd eller noe sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå