Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 I dag er jeg a/s pizzabakern, bursdagsmiddag bestilt av ungen. (Starta dagen med marsipankake til frokost, ditto.)
La Perla Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Vi skal lage kylling Tikka masala med sånn Toro-pakke.
3 blå Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har litt pizzafyll igjen fra helgen, og vi legger det på loffskiver og inn i ovnen noen minutter. Pizzaskiver sLillegutt er syk i dag også, så greit å ikke bruke altfor lang tid på middagslaging i dag...
Diva Muffin Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 I dag blir det en svinefilet, ovnstekte potetbåter og salat. Det faller under kategorien ordentlig middag og jeg gleder meg. Har blitt altfor mye tull i det siste.
Dudellidallo og Tillo Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Lasagne var planen idag, er så lenge siden.. :0)
junior&vesl@ Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Skal på butikken nå, og idag tror jeg jammmen vi skal spise fiskeboller i hvit saus, gulrøtter, poteter og stekt flesk til. Jeg er hjemme med en syk skolegutt idag, og da har jeg litt bedre tid til å lage middag enn ellers. Dessuten liker sjuklingen min det veldig godt og det er ganske lett å svelge for en sår hals.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå