Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg tror det var slimproppen som gikk i går hos meg, etterfulgt av litt brunaktig utflod..I dag morges når jeg stod opp var det akkurat som det rant ut - men ikke så fryktelig mye - og det var "blod" farget...mere rosa enn dyp fersk blodrød... Bør jeg ringe lege eller til sykehuset - eller bare vente på fortsettelsen..? Er i uke 39...
Tussa og Sofie Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Synes du burder ringe fødeavdelingen å bare snakke med dem så kan sikkert de fortelle deg om du bare skal avvente eller om de vil sjekke deg. Legen har ikke noe for seg nå når du er så langt så ville jeg bare ringt direkte til føden. Lykke til!
dolsi Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Hei ! Var det vann aktig ? Fostervann er lys rosa . Ville ha ringt føden om du er urolig. Men tror at jeg ville sett det an utover dagen om du fikk rier. Det er jo fullt mulig at det er starten på fødselen. Ta på deg et bind sånn at føden har et utgangspunkt når du kommer dit. Da kan de ta prøver om det er fostervann. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 det var/er ikke helt tyntflytende, men ikke tykt som utflod - midt i mellom på en måte..huff klønete forklaring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå