theafranord Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 ....jeg som har verdens beste sovehjerte....våkner hver natt kl 0400 og får ikke sove igjen før kl 0700....ååååååååå....men da kan jeg bare sove en halv time, klokken ringer 0730....gjesp....såååå trett... Flere som har det slik??? Jeg har to barn fra før og jeg brukte aldri å våkne med de om natta...
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Uff ja! Jeg også har verdens beste sovehjerte, men sover nesten ikke i det hele tatt for tida... Er så utrolig slitsomt, for jeg er jo så trøtt!!!
LandsyLovepump Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 jeg tror ikke jeg har hatt en god natts søvn på flere uker. vil sove, så jævli, men får det ikke til.... å blir så sur å vettu. får jeg ikke nok søvn så ender dagen opp me hodepine å dritt å lort....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 kjenner godt til det ja, elsker og sove og har veldig godt sovehjerte. men inni magen er det en liten tass som ikke synes det er så kjekt, mye kjekkere og snu og sparke hele natten så mamma ikke får sove. våkner minst 4-5 ganger pr natt, noen ganger blir jeg liggende opp til 30 minutt våken og ender opp med å være stein trøtt på jobb dagen etter.
jiha Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg også, kan..eller kunne=p sove 12-13 timer i strekk, no problem! har alltid trengt mye søvn.. men nå snur og vender jeg meg hele natten, er våken hver time ca! lys våken når sambo skal på jobb hal 7, prater å duller med han;) så sovner jeg, enda våken hver time, til i 10 tiden å da er d stopp! alle vennene mine vet hvor lenge jeg har sovet før og ingen ringer meg før i 1. tiden på dagene=p rart d der..
Niem og Patrick Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg sover godt når jeg sovner.. Men det tar utrolig lang tid. Ligger og snur og vender på meg, sukker og stønner i 2 timer MINST, før jeg sovner.. Å babyen sparker som gal når jeg legger meg, så ja, jeg vet hva du mener
Erisa* Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 For det meste går det greit, men jeg har enkelte netter der jeg bare ikke finner ro i kroppen. Utrolig frustrerende! Da tar det lang tid før jeg sovner, og så våkner jeg tidlig, men er for trøtt til å stå opp.. I dag våkna jeg klokka 6 når mannen min sto opp for å gå på jobb (flinke mannen) og fikk ikke sove igjen før klokka halv åtte, skulle selvfølgelig stå opp klokka åtte. Håper jeg får sove godt i natt..
Lejonet Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har det og sånn. Er bare 24 uker på vei, og har slitt i flere uker. Våkner mest pga bekken og ryggvondt. tror ikke jeg klarer å jobbe så mye lengre, er så trøtt og sliten + smerter når jeg går, ligger og sitter! Jeg ble nysgjerrig theafranord - hvor langt nord er du fra?
theafranord Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2007 Heisann... Lofot-jente her:-))) Du da??
Lejonet Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Finnmark. men er egentlig fra vesterålen...
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 Sover kjempelett og dårlig, uten å ha noe spesielle "vondter" å skylde på. Er bare 22 uker også, så det blir nok ikke bedre. Er trøtt og sliten hele dagen, det er så kjipt! Stakkars kollegaene mine møter virkelig den irritable meg for tiden ...
Thea-81 Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 Tips: Hør på lydbok på iPod/Discman. En kjeeeeeedelig, en. Det hjelper faktisk. Hører jeg ikke på lydbok, sovner jeg ikke på 2-3 timer. Med kjedelig bok bruker jeg kanskje en time - i tilegg får jeg hørt en bok jeg nok adri ville fått med meg ellers...
jente08&jente2010<3 Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 jeg får ikke sove...kun på morgenen, formiddagen....skikkelig forskjøvet døgnet mitt:(huff....alltid lagt meg normal tid osv,men kroppen er ikke trøtt mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå